Ezen a héten volt telitalálatos szelvény a Skandináv lottón, egyvalaki 216 286 005 forintot nyert!
Kvíz: Szereted a Jägermeistert, gyakran vásárlod? Mit tudsz a magyarok egyik kedvenc röviditaláról?
Milyen szeszes ital a Jägermeister? Melyik országból származik? Mit ábrázol a Jägermeister logója? Hány százalék a Jägermeister alkoholtartalma és hányféle gyógynövényen alapszik a titkos recept? Hogy nevezik a Jägermeister limitált kiadású prémium likőrét? Milyen ízesítésű a Jägermeister legújabb szeszes itala, amelyet 2024-ben dobtak piacra? Ha gyakran vásárlod, fogyasztod a világ egyik legnépszerűbb röviditalát, a Jägermeistert, a Pénzcentrum mai kvízét Neked találták ki – tedd magad próbára, lássuk, mit tudsz róla!
Kvíz: Szereted a Jägermeistert? Ha neked is nagy kedvenced, tudnod kell minden helyes választ!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








