Az Audi Hungaria elnöke évértékelő interjújában bejelentette, hogy a győri üzemben további létszámcsökkentésre készülnek a hatékonyság növelése érdekében.
Nőtt a feketefoglalkoztatás mértéke: a munkaügyi hatóság ellenőrzéseiben érintett munkavállalók 17,11 százalékát alkalmazták feketén 2017-ben, míg 2016-ban ez az arány csak 12,73 százalék volt. Az építőiparban ellenőrzött dolgozók 47 százalékát foglalkoztatták feketén tavaly - írja a nemzetgazdasági tárca foglalkoztatásfelügyeleti főosztályának adataira hivatkozva a Világgazdaság pénteki száma.
A mezőgazdaságban az ellenőrzött munkavállalók 33 százalékát foglalkoztatták feketén. A feldolgozóiparban 8, a gépiparban 2 százalék ez az arány. Kilenc százalékos volt a be nem jelentett dolgozók aránya a személy- és vagyonvédelmi területen, és 10 százalék a vendéglátóiparban.
A munkaügyi hatóság 17 339 munkáltatót ellenőrzött tavaly: a foglalkoztatók 74 százalékánál tártak fel munkaügyi jogsértéseket, amelyek az ellenőrzés alá vont 75 576 munkavállaló 71 százalékát érintették. Tavalyelőtt csak 68 százalék volt ez az arány.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








