Az amerikai popsztár, Mariah Carey fellép a milánói-cortinai téli olimpia megnyitóünnepségén - ezt ma közölték a szervezők.
Hatalmas pénzek mozognak a nemzetközi zeneiparban, egy-egy világ sztár akkora gázsikat zsebel be, hogy azt felfogni is nehéz. Ma a Sziget Fesztiválon fellép a világ harmadik legjobban fizetett dj duója, kiderült, mennyit zsebelt be tavaly.
A legjobban fizetett elektronikus zenészek listáját nem rég nyilvánosságra hozta a Forbes. Ebből kiderült, hogy még mindig Calvin Harris csücsül a trónon, ahonnan 5 éve senki sem tudja elmozdítani. Ő 48,5 millió dollárt, vagyis 12,5 milliárd forintot keresett 2016 júniusa és 2017 júniusa között. A dobogó második helyén Tiesto áll 39 millió dollárral.
A Sziget szervezői idén összesen 1,85 milliárdot költöttek fellépőkre, ebből csak a nagyszínpad előadóira 100 milliót - és még Pink is belefért, aki egyébként a fesztivál történetének egyik legdrágább előadója. És ebben a százmillióban benne van a Chainsmokers gázsija is.
Szóval az éppen Magyarországon tartózkodó sztár dj-duó egy évi keresetének még az ötödére sem lenne szüksége ahhoz, hogy kifizesse az idei Sziget összes fellépőjét.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








