Álláskeresési járadék 2026: mennyi a munkanélküli segély összege 2026-ban, hogyan történik az álláskeresési járadék igénylése, milyen munkanélküli központot keressünk fel?
Megduplázódott az iskola mellett dolgozók száma, nyelvismerettel kaszálhatnak nagyot a diákmunkások - írja a Világgazdaság.
- mondta Simon Balázs, a Fürge Diák Iskolaszövetkezet jogi és kommunikációs igazgatója. Anyári időszakban két-haromszoros a túljelentkezés a diákmunkákra, év közben viszont tízből két állás betöltetlen marad.
A fizetések egyébként a diákmunkaszektorban is nőttek az utóbbi években. Az egyszerű fizikai vagy irodai munkáért bruttó 800-900 forintot adnak óránként, ahol viszont komplexebb tudásra van szükség, ott 1100-1200 forint az órabér. A nyelvismeret sokat ér, azonban az angol már alapvetőnek bizonyul. Aki franciául vagy spanyolul beszél, az 1300-1500 forintot is kaphat, aki viszont speciális nyelvismerete van (pl: norvég vagy finn), akár 3 ezer forintos órabérért is dolgozhat.
Címlapkép: MTI/Honéczy Barnabás
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








