Egyre több dolgozó lép új pályára a jobb megélhetés és stabilitás reményében, még ha a váltás komoly kihívásokkal is jár.
Megkérdeztünk jelentős magyarországi vállalatokat az általuk kínált karrierlehetőségekről, mit várnak el a jelentkezőktől, illetve mi az, amivel a jelöltek könnyen elvághatják magukat. Meglepő módon szinte minden cég megemlítette a motiváltságot - úgy néz ki, az állásinterjúk során ez gyakran hiányzik a jelentkezőkből -írja a Napi.hu.
A multinacionális vállalatok elsősorban a megbízható, magabiztos munkaerőt keresik, őket részesítik előnyben a kiválasztási folyamatuk során. A megbízhatóság mellett a többműszakos munkarendben történő munkavégzés képességét említették, ahogy azt is előny, ha célzott pályázatokat kapnak.
Szinte mindegyik vállalat megemlítette, hogy a pályázók jól felkészüljenek a bemutatkozó beszélgetésre annak érdekében, hogy meg tudják mutatni, valóban mit is tudnak, és gondolják át azokat a kérdéseket, amelyeket nagy valószínűséggel feltesz az interjúztató.
Lényeges kérdés, hogy a pályázó milyen jelentkezési anyagot ad le magáról. Az önéletrajzban mindenképpen legyen benne a végzettség, a nyelvtudás, de fontos az is, hogy a kronológia végig követhető legyen.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








