Egyre több dolgozó lép új pályára a jobb megélhetés és stabilitás reményében, még ha a váltás komoly kihívásokkal is jár.
Egyre nehezebben lehet megtölteni a magán táboroztatók faházait, ugyanis egyre kevesebb család tudja befizetni a gyerekét. Az állami Erzsébet-tábor viszont szélesebbre tárta kapuit - írja a Világgazdaság.
Egyre kevesebb család engedheti meg magának a gyereke táboroztatását, így sokan állami táborba küldik vakációzni gyereküket. A nyári Erzsébet-táborok a következő 10 hétben 40 ezer gyereket várnak. Nyolc helyszínen több mint ötvenféle táborban nyaralhatnak az általános- és középiskolások, főleg balatoni és más vízparti üdülőhelyeken.
Az Erzsébet-program idén is kétféle tábort hirdetett meg: az általános táborokat, ahova iskolák, intézmények jelentkezhettek 10 fős gyerekcsoportokkal és csoportkísérővel, valamint tematikus táborokat, ahova egyénileg lehetett jelentkezni.
Erzsébet-táborba minden gyerek jelentkezhetett: a nehéz anyagi helyzetben élők számára az egyhetes táborok részvételi díja teljes ellátással 1000-2000 forint, a többiek 10 ezer forintot fizetnek. A turnusok időtartama általában 6 nap/5 éjszaka.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








