A munkavállalók pihenése érdekében szenteste napján csak két egység, december 25-én pedig csak a debreceni egységek lesznek nyitva.
Három pozícióra is keresnek dolgozókat a Burger Kingnél. Takarítókra, éttermi dolgozókra és junior menedzserekre is szükség van. Mutatjuk, mire számíthatsz, ha felcsapsz hozzájuk.
Fizetett Facebook-hirdetésben árulta el a Burger King, hogy junior menedzserként bruttó 270 ezer forintot kereshetsz náluk. Annak, aki elnyeri a másképpen betanuló üzletvezető helyettesi pozíciónak is hívott állást, még cafeteria is jár, valamint napi egyszeri étkezés, 20 százalékos kedvezmény minden Burger Kingben és konditermet is használhat ingyen.
A junior menedzser feladatai közé tartozik többek között a vendégek kiszolgálása, az ételek előkészítése, alapanyagok rendelése, a raktári rend felügyelete, a munkatársak irányítása, motiválása, új dolgozók felvétele és egyebekek mellett a HACCP-rendszer betartása, betartatása is. A pozíció betöltéséhez legalább középfokú végzettség szükséges.

A junior menedzseri pozíción kívül keresnek még éttermi dolgozókat és éjszakai takarítókat is a cégnél. Éttermi dolgozóként teljes munkaidőben cafeteriával és műszakpótlékkal együtt nettó 133 700 és 162 700 forint között kereshetsz, éjszakai takarítóként 6 órás munkaviszonyban pedig nettó 144 300 forint ütheti havonta a markodat, melyben már szintén benne vannak a pótlékok és a cafeteria is.
2018. második félévében a KSH adatai szerint a havi nettó átlagkereset Magyarországon 215 ezer forint volt, Budapesten pedig 272 254 forint. Ezt a bérszintet egyik fenti hirdetés sem éri el, ugyanakkor a vendéglátásban tapasztalt 2018. első félévi 138 601 forintos átlagot mind meghaladják. Akit e hirdetések alapján felvesznek, az nem a Burger King tulajdonosával, hanem egy munkaerő-kölcsönző társasággal vagy egy diákszövetséggel létesít majd jogviszonyt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








