Az elmúlt két évben szinte folyamatosan növekszik az újonnan felvett lakáshitelek átlagösszege.
Perlusz László, a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) főtitkára azt mondta: a legkisebb cégek egy része máról holnapra él, a tíz évre szóló hitel viszont hozzájárul a hosszú távra szóló tervezéshez. Annak a vállalatvezetőnek, aki felveszi a kölcsönt, át kell gondolnia, hogy milyen elképzelések mentén kíván tevékenykedni a következő tíz esztendőben.
Munkára ösztönöz az új "ingyenhitel", hosszú távra lehet tervezni a kormány nyújtotta pénzügyi lehetőséggel - írta a Magyar Nemzet. A tízmillió forintos kamatmentes gyorskölcsön nagyon kedvező lehetőséget biztosít, ezzel is segítve a gazdaság újraindulását - vélekedett Perlusz László, hozzátéve, hogy a VOSZ üdvözli a bejelentést.
Úgy fogalmazott, hogy a mostani konstrukciót akár "ingyenhitelnek" is lehetne nevezni, hiszen nincsenek kamatköltségek. A főtitkár jelentősnek nevezte a százmilliárdos keretet, amely 10-15 ezer vállalkozás támogatását jelentheti. Szerinte a koronavírus-járvány miatt bajba jutott cégeken kívül esetleg azokat is lehetne segíteni, amelyek a kutatás-fejlesztés vagy a zöldgazdaság területén kívánnak előrelépni.
Az még nem ismert, milyen tevékenységet végző cégek lesznek jogosultak pontosan az ingyenhitelre. Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke szerint ebbe a körbe tartoznak majd a vendéglátás és a turizmus vállalkozói, illetve ezek kiszolgálói: például a taxisok, beszállítók.

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.

Ismét egyre többen zsebelnék be az állami ingyenmilliókat: újra kígyóznak a sorok a magyar bankokban
A babaváró hitelek piacán januárhoz képest növekedett a kihelyezett hitelek összege.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


