A karácsonyi túlköltekezés után sokan szembesülnek pénzügyi nehézségekkel. Ám ezeket azért lehet enyhíteni.
Egy összegben akarta behajtani az egyik telefonszolgáltató cég a Hebleány elhunyt matrózától annak tartozását - írja a Blikk.
A lap szerint az elhunyt matróz 102 520 forinttal tartozott a Vodafone-nak, egy részletre vásárolt mobiltelefon miatt. A lap úgy értesült, hogy a cég korábban már több felszólító levelet is küldött a férfinak, ám Pethő János idős édesanyja nem tudta (és nem is akarta) kifizetni a több mint százezer forintos összeget.
Az ügy végére azonban úgy látszik mostanra pont került, a lapnak ugyanis a szolgáltató elmondta: "azonnal kivizsgálták az ügyet és méltányosságból jóváírták a tartozást. A szolgáltató a döntésről értesíti a családot. A szolgáltató a család elnézést kéri, mély részvétét és együttérzését fejezi ki" - írják.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








