A Pandora emelte éves bevételi előrejelzését az első negyedéves sikerek nyomán.
Bár a hitelkártyák száma évek óta szinte változatlan, a használati szokások ezzel szemben sokat fejlődtek - írja Világgazdaság.
A jegybank adatai szerint a magyar lakosság egyre okosabban használja a hitelkártyáit. Többször vesszük elő a plasztikot, de a bankok egyre kevesebbet keresnek a lakosságon. A pénzintézetek akkor keresnek sokat, ha a kártyabirtokos kamatot is fizet a költések után. A kamatfizetés viszont körültekintő használattal elkerülhető.
A kamatozó kártyatartozások volumene azonban folyamatosan csökken, 3-4 évvel ezelőtt még bőven 150 milliárd forint fölött alakult, jelenleg viszont már 130 milliárd forint körül van, ez megközelítőleg 6 milliárd forintnyi kamatkiesést jelent évente a bankoknak.
A hitelkártyák száma egyébként a bankok kampányai ellenére nem sokat változott az elmúlt években. 2010-ben 1,4 millió körül volt, később valamennyit esett, jelenleg pedig ismét 1,4 millió hitelkártya van forgalomban.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.