4 °C Budapest

A devizahitelesek 2-5 százaléka tett eddig panaszt

2015. június 1. 09:31

Az érintett ügyfelek 2-5 százaléka tett panaszt az elszámolással kapcsolatban. A legtöbb panasz azonban nem fogalmaz meg konkrét kifogást - írja a Világgazdaság.

A devizahiteles elszámolásban érintett ügyfelek 2-5 százaléka élt a panasztétel lehetőségével. Ez több tízezer panaszt jelentene, ám az érdemi kifogások száma ennek csak a töredéke. Az ügyfelek jelentős hányada az egész folyamatot nem érti és sokan csak a részletes levezetés okán fordulnak bankjukhoz.

Az ügyfelek döntő többségénél már lejárt, vagy hamarosan lejár a panasztételre rendelkezésre álló 30 napos határidő. Ezek alapján azzal lehet számolni, hogy a bankok által kivizsgált panaszoknak csak kis hányada jut el végül a jegybank mellett működő Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT).

NEKED AJÁNLJUK
PC BLOGGER & PODCASTER
ChikansPlanet  |  2025. december 26. 08:00
Egy új technológia megoldást jelenthet a hosszabb távú energiatárolás kérdésére: az olvadt sóra épít...
Holdblog  |  2025. december 24. 15:51
Boldog, meghitt karácsonyt kívánunk mindenkinek! A HOLD-csapat. The post Boldog karácsonyt kívánunk...
Bankmonitor  |  2025. december 23. 11:24
Részletesebb statisztikai adatok jelentek meg az Otthon Start hitel első 100 napjáról. Ebből már ért...
MEDIA1  |  2025. december 23. 07:04
Felmondott Tibay Gábor, a nemrég tulajdonost váltott, kormányközelbe került bulvárlap egyik főszerke...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 27. szombat
János
52. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. december 27. 09:31