A karácsonyi túlköltekezés után sokan szembesülnek pénzügyi nehézségekkel. Ám ezeket azért lehet enyhíteni.
Az érintett ügyfelek 2-5 százaléka tett panaszt az elszámolással kapcsolatban. A legtöbb panasz azonban nem fogalmaz meg konkrét kifogást - írja a Világgazdaság.
A devizahiteles elszámolásban érintett ügyfelek 2-5 százaléka élt a panasztétel lehetőségével. Ez több tízezer panaszt jelentene, ám az érdemi kifogások száma ennek csak a töredéke. Az ügyfelek jelentős hányada az egész folyamatot nem érti és sokan csak a részletes levezetés okán fordulnak bankjukhoz.
Az ügyfelek döntő többségénél már lejárt, vagy hamarosan lejár a panasztételre rendelkezésre álló 30 napos határidő. Ezek alapján azzal lehet számolni, hogy a bankok által kivizsgált panaszoknak csak kis hányada jut el végül a jegybank mellett működő Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT).
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








