A kiberbűnözők egyre kifinomultabb módszerekkel kerülik meg a jelszavas és többfaktoros hitelesítési rendszereket.
A Portfolio.hu rangos, idén hetedik alkalommal megrendezésre kerülő konferenciája hagyományosan a "kit és hogyan hitelezzenek a bankok" kérdésre keresi a választ. Az elmúlt években azonban a piaci lehetőségek helyét fokozatosan a szabályozói sokkok vették át, az új hitelek kihelyezése felől a meglévők kezelésére helyezve át a hangsúlyt. 2013 tavaszán esély látszik arra, hogy hosszú idő után először ismét élénkülni kezd a hitelpiac, maga mögött hagyva évtizedes mélypontját. Erre az új jegybanki szerepfelfogás, az állam szerepvállalásának erősödése és a bankszektorral ápolt viszony normalizálódása is esélyt adhat.
Mindezek fényében vajon milyen mértékben képes betölteni a bankszektor a magyar gazdaság zavartalan működéséhez és várva várt fellendüléséhez szükséges közvetítő szerepét? Hol az alkalmazkodás határa és hogy fog kinézni az ágazat a következő években? Mekkora lesz az állam szerepe a magyarországi hitelezésben, és mit tudnak tenni a kereskedelmi bankok a növekedés érdekében? Mi lesz a meglévő hitelekkel és az új hitelek piacával? A Portfolio.hu Hitelezés Konferencia 2013 című rendezvénye részletes képet kíván adni a szektor legfontosabb szereplőinek várakozásairól, kiváló lehetőséget nyújtva a hazai pénzügyi szektor legkülönfélébb szereplőinek szakmai véleménycseréjére is.
A konferencia fontosabb pontjai:
- A magyar bankszektor és a hitelezés aktuális helyzete
- Állami szerepvállalás a hitelezésben
- A Magyar Nemzeti Bank szerepe a hitelezés élénkítésében
- A devizahiteles mentőcsomagok tanulságai és az új lehetőségek
- Vállalati hitelezés a tranzakciós illeték árnyékában
- Lakáshitelezés állami támogatással és anélkül

Előadók | Részletes program | Árak | Jelentkezés
Az esemény legfontosabb paraméterei:
IDŐPONT: 2013. május 8. (9.00-17.00)
HELYSZÍN: Hilton Budapest (Budai Vár), 1014 Budapest, Hess András tér 1-3. (HUNGARY)
Hotel információ, térkép és megközelíthetőség
A konferencia részvételi díja: HUF 79,900 + ÁFA / fő
A díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, a büféebédet és a kávészünetet is. A rendezvény magyar nyelven zajlik.
Várható részvétel: 150 fő
Kedvezmények:
• 10% kedvezmény két fő jelentkezése esetén
• 20% kedvezmény három vagy több fő jelentkezése esetén
Konferenciánk nem csupán új szakmai ismeretek megszerzésére nyújt lehetőséget, de kitűnő alkalmat teremt magas szintű networking-re, új szakmai kapcsolatok kialakítására. Szándékaink szerint évről évre visszatérő, a piac változásaira reagáló, interaktív nemzetközi fórumot szervezünk.
A tavalyi konferencián a következő cégek vettek részt:
A Boston Consulting Group Kft., Advisesoft Kft., Agrár-Vállalkozási Hitelgarancia Alapítvány, Allianz Hungária Zrt., Alsónémedi és Vidéke Takarékszövetkezet, Appeninn Nyrt., AVHA Szolgáltató és Tanácsadó Kft., BISZ Zrt., Budapest Bank Nyrt., Cardif Biztosító Zrt., CIB Bank Zrt., Citibank, CO-OP HITEL Zrt., Credigen Bank Zrt., CRIF Zrt., Deloitte Zrt., Diákhitel Központ Zrt., Díjbeszedő Faktorház Zrt., Dr. Németh Marcell Ügyvédi Iroda, ELTINGA Ingatlanpiaci Kutatóközpont, Ernst & Young Kft., Erste Bank Hungary Zrt., FHB Bank Zrt., FHB Életjáradék Zrt., FHB Ingatlan Zrt., FHB Ingatlanlízing Zrt., FHB Jelzálogbank Nyrt., FHB Kereskedelmi Bank Zrt., Fundamenta-Lakáskassza Kft., Fundamenta-Lakáskassza Zrt., Gazdasági Versenyhivatal, Gobert & Partners - Taxand Attorneys At Law, GRÁNIT Bank Zrt., Hanwha Bank Magyarország Zrt., Hax Zrt., Hetényi Ügyvédi Iroda, ING Bank N.V. Magyarországi Fióktelepe, ING Biztosító Zrt., InHold Pénzügyi Zrt., K&H Bank Zrt., KDB Bank Zrt., Korona Kredit Zrt., KPMG Tanácsadó Kft., Magyar Nemzeti Bank, Magyar Záloghitel Zrt., Magyarországi Volksbank Zrt., McKinsey & Company, MKB Bank, Morley Allen & Overy Iroda, Országos Takarékszövetkezeti Intézményvédelmi Alap (Otiva), OTP Bank Nyrt., OTP Jelzálogbank, Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete, PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft., Qualysoft Informatikai Zrt., Quantis Investment Management Zrt., Raiffeisen Bank Zrt., Ridge Road Kft., Takarékbank, Tatár Pékség Kft., UCB Ingatlanhitel Zrt., UniCredit Bank Hungary Zrt., Volksbank ...

Előadók | Részletes program | Árak | Jelentkezés
Célközönség:
A Hitelezés Magyarországon 2013 Konferencia nélkülözhetetlen információkkal szolgálhat a következőknek:
- pénzintézetek közép- és felsővezetőinek,
- hitelközvetítői piac szereplőinek,
- szabályozó hatóságok képviselőinek,
- bankok munkatársainak,
- tanácsadóknak,
- jogászoknak,
- befektetőknek,
- befektetési alapoknak,
- állami és felügyeleti szervek szakértőinek,
- szakmai szervezetek képviselőinek.
További információ a konferenciával kapcsolatban:
Tartalmi kérdésekben: PALKÓ István, vezető elemző, tel.: 428-9065, e-mail: palko@portfolio.hu
Szponzorációs lehetőségek: AGÓCS Balázs, értékesítési vezérigazgató-h., tel.: 327-4088, e-mail: agocs@portfolio.hu
Szervezés, lebonyolítás, általános információk: BENKŐ András, rendezvénymenedzser, tel.: 327-4086, e-mail: benko@portfolio.hu
(x)
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








