A valaha mért legmagasabb szinten zárta az első negyedévet a tengerentúli hitelkártya mulasztások aránya az összes dollár kintlévőség arányában.
Az Amerikai Bankár Szövetségnek az ügyfélmulasztásokról kiadott legfrissebb közleménye szerint a teljes dollár kintlévőség 6,60 %-a késedelmes. Csak összehasonlításul 2008 utolsó negyedévében 5,52 %, míg az előző év azonos időszakában 4,59 % volt ez az arány.
A mulasztók számát tekintve az összes ügyfél 4,75 %-a sorolható ebbe a kategóriába, egy évvel ezelőtt az ügyfelek 4,51 %-a késett. A bankárszövetség részletezte a különböző hiteltípusokhoz tartozó mulasztók arányát is.

A jelzáloghitelesek 3,03 %-a, a lakás-felújítási hitelesek 1,46 %-a, az autóhitelesek 3,42 %-a, a személyi kölcsönnel rendelkezőknek pedig a 3,47 %-a rendelkezik késedelemmel.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








