Egy friss tengerentúli felmérés szerint az amerikaiak 58 %-a egyáltalán nem tekinti szavahihetőnek a pénzügyi intézményeknél és biztosítótársaságoknál dolgozó szakembereket.
Mindössze minden negyedik ügyfél válaszolta azt, hogy feltétel nélkül megbízik a banki tanácsadójában, míg csupán a 13-14 %-uk vallotta ugyanezt a könyvelőjéről, valamint a pénzügyi tervezőjéről és a biztosítási tanácsadójáról.
A május közepén végzett felmérés megállapította, hogy mindössze minden tizennegyedik válaszadó hisz a befektetési társaságok képviselőinek, minden tizenhetedik a jelzáloghitel-intézeteknek és már csak 25-ből egy ügyfél bízik a tőzsdében és a hitelkártya társaságokban.
A 33-44 év közötti korosztály kétharmada, a 45-63 év közöttieknek pedig a 61 %-a nem tekinti szavahihetőnek a pénzügyi szolgáltató cégeket, ugyanakkor a 18-32 év közöttiek és a 64 év felettiek 52-53 %-a vélekedik hasonlóképpen.
A 18-32 év közötti válaszadók közül minden harmadik, a 33-44 év közötti korosztály képviselői közül csupán minden hatodik tekinti megbízható intézménynek a bankokat.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


