Egyes hitelkártya-kibocsátók a fizetési oldalról már itthon is érzik a válságot. Van olyan bank, akinél egyre többen késnek a törlesztésekkel, mások szerint nincs még baj.
A Citibanknál úgy tapasztalják, az emberek visszafogják költéseiket, és hiteltartozásaik visszafizetésében nyilvánvalóan elsőbbséget élveznek a fedezet mellett igényelt hitelek, elsősorban lakáshitelek. Ennek következtében a hitelkártyáknál növekszik a késedelmes visszafizetések száma.
Az OTP-nél ugyanakkor nem tapasztalt jelentős változást az ügyfelek kártyahasználati és törlesztési szokásaiban. Az összes törlesztést teljesítő ügyfelek között azon ügyfelek aránya, akik a minimális fizetendő összeget fizetik vissza a határidőig, az Erste Banknál sem változott, és hasonlóan nyilatkoztak a Raiffeisen Banknál is.
A Budapest Bank tapasztalata szerint a hitelkártyás ügyfelek az első hónapokban még igyekszenek a teljes tartozásukat visszafizetni, de minél régebbi ügyfelek, annál nagyobb a valószínűsége, hogy kihasználják a rugalmas visszafizetés lehetőségét.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








