A jelzáloghitellel rendelkező ügyfelek hiteltörlesztését segítő hitelkártya akciót indított 2009. június 15-étől az Erste Bank Hungary. Az akció lényege, hogy aki a Törlesztéskönnyítő Hitelkártyával vásárol, annak a pénzintézet meghatározott összeget jóváír a jelzáloghitel törlesztési számláján.
Sztanó Imre, az Erste Bank lakossági üzletágának vezetője elmondta: a pénzügyi válság számos esetben nehézségek elé állítja azokat, akik hiteleiket próbálják törleszteni. A mostani akcióban, az ügynevezett Törlesztéskönnyítő Hitelkártyával minden háromezer forintot meghaladó összegű vásárlás után 100 forint visszatérítést ír jóvá az ügyfelek jelzálogkölcsönhöz kapcsolódó törlesztési számláján a pénzintézet. A vásárlások után jóváírt összeget így a törlesztési számla tulajdonosa, illetve társtulajdonosa felhasználhatja jelzáloghitelének törlesztéséhez vagy egyéb célra.
A 2009. május 11-től befogadott lakáscélú hitel és jövedelemalapú szabad felhasználású jelzáloghitel ügyletekhez kapcsolódóan hitelkártya igénylés esetében a bank Törlesztéskönnyítő Hitelkártyát biztosít ügyfeleinek. A hitelkártyához kapcsolódó hitelkeret összege minimum 300 ezer forint.
Az Erste Bank már korábban is számos egyéb könnyítést bevezetett a bajba jutott ügyfelek megsegítésére: a törlesztés védelmi biztosítás, a futamidő hosszabbítás, a kedvezményes elő- és végtörlesztési lehetőségek, a fix-összegű törlesztő részletfizetés vagy a csak kamat törlesztés meghatározott ideig mind-mind az ügyfelek törlesztési nehézségeit segítő lehetőség.
Az Erste abban bízik, hogy a Törlesztéskönnyítő Hitelkártya és a bank által kínált egyéb hiteltörlesztés-könnyítési lehetőségek kihasználásával az ügyfelek könnyebben vészelhetik át ezt a pénzügyileg nehéz időszakot - fejezte be Sztanó Imre.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








