A CardData adatai szerint az elmúlt év végére - igaz, mindössze 0,3 %-kal - 958,1 milliárd dollárra csökkent az amerikaiak hitelkártya adóssága. A csekély visszaesés ellenére 0,8 %-kal átlagosan 5776 dollárra nőtt az egy ügyfélre eső tartozás, ami azt jelenti, hogy számos hitelkártyát megszüntettek.
Az öt legnagyobb kintlévőséggel bíró államban is alig csökkent a fennálló tartozás az elmúlt évben, Texasban 0,6 %-os (ami az országos átlag kétszeresének felel meg), míg Kaliforniában 0,5 %-os visszaesést mértek.
A teljes hitelkártya adósság 2007-ben 961 milliárd dollár volt, az összesítés során a bankok által kibocsátott hitelkártyákat és az elsősorban az üzletközpontokban használt vásárlókártyákat is figyelembe vették. Az összes tartozás 2008 év végére 0,3 %-kal 958,1 milliárd dollárra csökkent.
A felmérés készítői megállapították, hogy az egy ügyfélre eső tartozás ennek ellenére 0,8 %-kal 5776 dollárra emelkedett, aminek a hátterében elsősorban a megszűnő hitelkártyák állhatnak.
Az előző évhez viszonyítva átlagostól meredekebb növekedést mértek Alabama (5,6 %), Mississippi (5,4 %) és Tennessee (4,7 %) államban, míg a sort Columbia (1,5 %) Wyoming (-1,2 %) és New Jersey (-1,1 %) állam zárja.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A Real Madrid csak ezzel a taktikával juthatott tovább
- Rangsorolták a világ repülőtereit, Ferihegy is a listán
- 25 fokot esett egyik napról a másikra a hőmérséklet a szomszédunkban
- Dobrev Klára az Arénában az EP-választás tétjéről és Magyar Péterről
- Újabb drónos incidens Románia legnagyobb légitámaszpontjánál
- Golovin Vlagyimir: szerencsés sorsolást kaptunk, tovább akarunk jutni a csoportból Párizsban