Közös, úgynevezett co-branded hitelkártyát dobott piacra 2009. április 14-től az Erste Bank Hungary Nyrt. és a Wizz Air, Közép-Kelet Európa legnagyobb diszkont légitársasága. A MasterCard típusú Wizz Air Hitelkártya kiemelkedik a légitársaságokkal közös hitelkártyák sorából, mert a hozzá kapcsolódó pontgyűjtő programmal a repülés még könnyebben elérhetővé válik.
Sztanó Imre, az Erste Bank lakossági üzletágának vezetője elmondta: a Wizz Air Hitelkártya különlegessége, hogy ez az első, diszkont légitársasággal közös hitelkártya Magyarországon, amely a hozzá kapcsolódó pontgyűjtő programmal széles körben könnyen elérhetővé teszi a repülést.
A Wizz Air Hitelkártya birtokosok minden vásárlásukkal - legyen az szupermarket, benzinkút vagy bármi egyéb - pontokat gyűjtenek, amelyeket Wizz Air szolgáltatásokra válthatnak be. Fontos előnye a pontgyűjtő programnak, hogy az összegyűjtött pontokból nemcsak repülőjegy, hanem további, foglaláskor felmerülő szolgáltatás is megvásárolható (például repülőtéri illeték, poggyászköltség).
A pontgyűjtő program igen vonzó: minden vásárlásra elköltött 100 forint után 2 pontot kap a kártyabirtokos, ha Wizz Air szolgáltatást vásárol, akkor 100 forintonként 4 pont jár. Sőt, a hitelkártya-számla megnyitásától számított 3 hónapban, az úgynevezett Üdvözlő időszakban a vásárlásokkal összegyűjtött pontokat megháromszorozzák. 1 pont 1 forintot ér. Így például, ha a kártyabirtokos havi 60 000 forintot elkölt vásárlásra, az Üdvözlő időszak figyelembevételével egy év alatt 21 600 pontot gyűjthet össze, amelyért már számos európai nagyvárosba eljuthat.
További akcióként a Wizz Air egy évig nem számít fel foglalási díjat azon utasainak, akik Wizz Air kártyával foglalják utazásukat. Ráadásul a bank a Wizz Air Hitelkártya első éves díját 2009. december 31-ig elengedi. Természetesen a Wizz Air Hitelkártya a hitelkártyák valamennyi általános előnyét és kényelmét biztosítja.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Ábrán György, a Wizz Air kereskedelmi vezérigazgató-helyettese a termékkel kapcsolatban elmondta: "A Wizz Air szándéka az volt, hogy egy olyan kedvezményprogramot alakítson ki, amely a magyar piacon elérhető, légitársaságokhoz kapcsolódó pontgyűjtő programokhoz képest előnyösebb és rugalmasabb, ezáltal a repülést még közelebb hozza az emberekhez. Külön figyelemre méltó, hogy a pontokat időbeli és szezonális korlátozás nélkül fel lehet használni. Ráadásul a pontokból részösszeg is fizethető, ezért nem kell az utazást ahhoz igazítanunk, hogy mikorra gyűlik össze a repülőjegyre elegendő pontmennyiség."
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








