A Sotheby's tegnap megrendezésre került new yorki árverésén 242 500 dollárt, vagyis több mint 56 millió forintot adott egy amerikai gyűjtő Moholy-Nagy László egyik fotójáért.

Moholy-Nagy László milliókat érő fényképe
Az aukciósház eredetileg 200-300 ezer dollár közé lőtte be a fekete-fehér, 38,4 x 28,5 cm nagyságú fotográfia értékét, amelyen Moholy-Nagy László első felesége, Moholy Lucia látható.
A tegnapi árverésen összesen mintegy 186 fényképet kínáltak eladásra, közülük a legdrágábbra becsült az említett Moholy-Nagy fotó volt. Az utána következő Robert Frank fekete-fehér, egy new orleans-i trolit megörökítő képe volt, melyet 80-120 ezer dollárra értékeltek, és végül 122 500 dollárért (28,6 millió forint) kelt el.

Irving Penn elhíresült fotója
A többi tétel között olyan fotográfusok művei is megtalálhatók voltak, mint Robert Mapplethorpe, Ansel Adams vagy Irving Penn, akinek híres, kalapos Picassot ábrázoló fotójáért egy gyűjtő 62 500 dollárt (14,6 millió forint) fizetett.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








