Hosszú éveken keresztül az orosz műkincsek, festmények iránt érdeklődő patrióta műgyűjtőknek volt köszönhetők az óriási leütések az aukciókon, a legutóbbi londoni árverés azonban igen sovány eredményt mutatott fel.
A MacDougall Arts Co. két napja megrendezett londoni árverésén az orosz műtárgyak 60 százaléka eladatlan maradt, a gyűjtők ugyanis túl magasnak ítélték a kikiáltási árakat. Ennek megfelelően a legpesszimistább becsléseket is alulmúlta a leütések összege, ami mindössze 5 millió font volt.
Egy kijevi gyűjtő azt nyilatkozta, hogy ő egyértelműen túlzottnak ítélte a kikiáltási árakat, és azt a festményt sem vette meg, amiért tulajdonképpen Londonba utazott, mert a becsérték felét is soknak tartotta érte.
A többi nagy nevű aukciós ház is ezen a héten tart árveréseket Londonban, így a Christie's, a Sotheby's és a Bonhams is, azonban a kereskedők úgy vélik, a milliárdosok által felpörgetett piac kifulladt, és 9 év után a leütések csökkeni fognak.
A Sotheby's keddi aukciója alig volt sikeresebb az imént említettnél, hiszen náluk is csak a tárgyak 43 százaléka kelt el, igaz egy-két festmény esetén sikerült a liciteket a becsérték többszörösére feltornázni.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


