Nem semmi jelentnek lehetnek szemtanúi azok, akik megnézik a vasárnap reggel készült felvételt a Rábáról. Egy horgász videón örökítette meg, ahogy egy teljes szarvascsorda kel...
Hoppá, 342 millióból turbózzák fel az alföldi város népszerű tavát: nézzétek, mit terveznek!
Nem semmi fejlesztések kezdődtek Mezőberényben a Hosszú-tó és a Kossuth tér környezetében, melyek célja a közösségi terek modernizálása. A beruházások összértéke közel 342 millió forint, melyet a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program Plusz (TOP Plusz) keretében nyert el az önkormányzat.
Mezőberényben a Hosszú-tó környezetében egy korszerű szabadidőpark kialakítása zajlik. A fejlesztés részeként 124 négyzetméteren új térburkolatot raknak le. Emellett egy 1589 négyzetméteres öntött gumi burkolatú futópálya is épül, amely biztonságos és kényelmes sportolási lehetőséget biztosít a helyiek számára - írta Facebook-posztjában a település polgármestere.
A terület világítását napelemes kandeláberek biztosítják, amelyek nemcsak energiatakarékosak, hanem esztétikailag is illeszkednek a környezethez. A gyalogos közlekedés megkönnyítésére új sétányokat és ösvényeket alakítanak ki, amelyeken keresztül a tópart még kellemesebb séták helyszíne lehet. A vízparti élmények fokozása érdekében stéget és bejáró hidat építenek, így a látogatók még közelebb kerülhetnek a természethez.
A zöldterület fejlesztése kiemelt szerepet kap a projektben: a tó környékét faültetések, cserjék telepítése és gyepesítés teszi természetközelibbé. A gyermekek számára modern játszótér épül, amely biztonságos és szórakoztató kikapcsolódást nyújt. A park kényelmét tovább növelik a kihelyezett köztéri bútorok, padok és asztalok, valamint az új ivókutak, amelyek a látogatók komfortérzetét hivatottak javítani.
Így dobnák fel a Kossuth teret
A Kossuth tér nyugati végén zajló munkálatok célja a közlekedési infrastruktúra és a városi környezet megújítása. A fejlesztés részeként felújítják a meglévő utakat és parkolókat, valamint a járdák is új burkolatot kapnak a biztonságosabb gyalogos közlekedés érdekében. A térburkolás során 371 négyzetméteren 6 centiméter vastag, míg további 582 négyzetméteren 10 centiméter vastag burkolatot építenek ki.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A zöldterület fejlesztése is a projekt része: összesen 261 cserjét és 772 lágyszárú növényt ültetnek el, emellett 393 négyzetméteren gyepesítik a területet. A munkálatok első üteme a tér nyugati végére koncentrálódik, ami várhatóan négy hétig tartó teljes lezárással jár.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








