Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
A négyesfogatoknál Boyd Exell, míg a ketteseknél ifjabb Dobrovitz József vette át a vezetést a szombati maratonhajtást követően a szilvásváradi Lipicai Lovasközpontban vasárnapig tartó nemzetközi fogathajtó viadalon.
A királykategóriában sorozatban hatszoros világbajnok ausztrál hajtónak egy hibapontnál is kisebb hátránya volt a díjhajtás után, de a második számban fölényesen diadalmaskodott, mivel a hét akadályból hatban is a leggyorsabbnak bizonyult. Másodikként több mint tíz hibaponttal lemaradva a csapatban világbajnok, egyéniben négyszeres ezüstérmes amerikai Chester Weber zárt, aki így visszacsúszott a második helyre. A két világklasszis hajtó egyaránt először versenyez Szilvásváradon.
Magyar szempontból viszont jó hírt jelentett, hogy Dobrovitz József feljött a harmadik helyre. A 2004-ben csapatban világbajnok hajtó elsősorban kiegyensúlyozott teljesítményének köszönheti előkelő helyét, ugyanis a díjhajtás után maratonhajtásban is ötödik lett, mégis így tudott két pozíciót javítani. Hátránya viszont jelentős, közel 25 hibapont a két világklasszissal szemben, míg őt szorosan követi két cseh hajtó, Radek Nesvacil és Jiri Nesvacil. Az első szám után még legjobb magyarként negyedik Papp János nem tudta befejezni a maratonhajtást. A ketteseknél is új éllovas van, mivel a címvédő Dani Marcell szintén feladta az embert és lovat próbáló számot.
Az új éllovas pedig a csapatban háromszoros világbajnok ifjabb Dobrovitz József lett, aki a díjhajtáshoz hasonlóan maratonhajtásban is második lett.
Ifjabb Fekete György összetettben több mint hat hibaponttal követi, míg harmadik helyre a romániai Rákóczi Gergő jött fel azzal, hogy maratonhajtásban a legjobbnak bizonyult, de az ő hátránya már több mint nyolc hibapont. Az egyesfogatoknál továbbra is a német Martin Stötzer áll az élen.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Vasárnap az akadályhajtással zárul a viadal
A két évvel ezelőtt megálmodott Szilvásvárad Masters három lovassport szakágat fog össze, a fogathajtáson kívül a díjlovaglást és a díjugratást. A következő jelentős esemény augusztus 3-6-án egy nemzetközi díjugrató verseny - egyben világkupa forduló és olimpiai minősítő - lesz, amelyre a szervezők közel háromszáz lovat és húsz nemzet lovasát várják, de a nevezések folyamatosan érkeznek.
Szeptember végén a 16. Nemzeti Vágta döntőjét is Szilvásváradon rendezik meg.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








