Egy különleges figyelmeztető tábla bukkant fel Alsóvároson, amely nem az autósokat, hanem a környék macskáit védi. A kezdeményezés egyszerű üzenetet közvetít!
Újra megmozdult a föld mélye Nógrád vármegyében a napokban – ezúttal Mátraterenye homokterenyei településrészén történt kisebb földrengés - számolt be róla a nool.hu.
Ahogy a portál írja, a Kövesligethy Radó Szeizmológiai Obszervatórium mérőműszerei mérték a kisebb földrengést a napokban Nógrád vármegyében. Ezúttal Mátraterenye homokterenyei településrészén mozdult meg a föld mélye.
Az intézmény térképén jelölt információk szerint május 5-én, 03:45-kor 0,5-ös erősségű földrengés történt Homokterenyén, a lakóházaktól távol, a Zagyva-patak mögötti területen. Az enyhe földmozgást a lakosság szinte teljesen biztos, hogy nem érezhette.
A Kövesligethy Radó Szeizmológiai Obszervatórium weboldalán egyébként az olvasható, hogy az M<2 magnitúdójú szeizmikus események gyakran nem földrengések, hanem valójában bányarobbantások, azt azonban nem tudni, hogy a napokban történt földmozgás valójában milyen eredetű.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








