Hihetetlen felfedezés az Alföldön: honfoglaló elit harcosok sírjának titkai tárultak fel Akasztón – nemzetközi jelentőségű leletegyüttes mesél őseinkről.
Várod már a karácsony utáni extra akciókat és leértékeléseket? Akkor van egy rossz hírünk
December 27-én, azaz kedden újra kinyitnak a bevásárlóközpontok. Általában sokan várják ezt az időszakot, hiszen hagyományosan ilyenkor lehet megcsípni a legütősebb akciókat. Az elmúlt években nem volt ritka, hogy akár 30-50-70 százalékkal is olcsóbban vehettünk meg egy-egy terméket. Az idei évben azonban hiába várjuk a mindenre kiterjedő gigaakciókat - írta a Pénzcentrum.
2022. novemberben a fogyasztói árak átlagosan 22,5%-kal meghaladták az egy évvel korábbit. Az elmúlt egy évben a háztartási energia és az élelmiszerek ára emelkedett a leginkább. A fogyasztói árak egy hónap alatt átlagosan 1,8%-kal nőttek - közölte a KSH. 12 hónap alatt, 2021. novemberhez viszonyítva az élelmiszerek ára 43,8%-kal emelkedtek. Ilyen árak mellett nem meglepő, ha sokan szeretnének kivárni a vásárlással addig, amíg megérkeznek a nagy leárazások. Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára a Pénzcentrumnak elmondta, ugyan a két ünnep között már elindulnak, majd januárban erősebben folytatódnak az leértékelések, a korábbi évekkel ellentétben azonban az igazi gigaakciók várhatóan elmaradnak.
Az OKSZ főtitkára többek között azt is közölte, hogy az igazi leárazások a két ünnep között kezdődnek majd, hiszen a kereskedő az ünnepi időszakban szeretné, hogy széles legyen a választéka, az árak miatt válogató vevők pedig csak akkor mennek be az üzletbe, ha van választék. Így ami megmaradt, azt vagy a polcon tartja, vagy kiárusítja a kereskedő.
A karácsonyt követő napokban elkezdődik a kiárusítás, a szokásosnál nagyobb leárazások pedig januárban, februárban indulnak majd, de ez több dologtól is függ
- emelte ki Vámos György. Kiemelte, hogy a kereskedő amikor leárazza a termékeit lemond a bevétel egy részéről, ami idén sokkal nehezebb, mint a korábbi években, hiszen hatalmas költségemelkedés zajlott le, drágult a beszerzés, a működés, ezért az akciós cikkelemek száma kisebb lehet, mint korábban.
A cikk folytatása a Pénzcentrumon olvasható!
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az akció mértéke is eszerint alakul. Valószínűleg az 50-60-70 százalék, és efeletti leárazásból kevesebb lesz, mint korábban, kevesebb cikkelemre hirdetnek majd nagy leárazást, és kisebb arányba tudnak majd bevonni a leárazásba termékeket, hiszen ez a kereskedőtől is ráfordítás
- mondta a főtitkár,
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








