Hihetetlen felfedezés az Alföldön: honfoglaló elit harcosok sírjának titkai tárultak fel Akasztón – nemzetközi jelentőségű leletegyüttes mesél őseinkről.
A bizonytalan helyzetben a cégek a fizetési határidő előtt pénzükhöz szeretnének jutni. Sokan tartanak attól, hogy a válsághelyzetben a vevők nem, vagy csak késve tudnak fizetni.
Az elmúlt hetekben többszörösére ugrott a faktorálás iránt érdeklődők száma a Takarék Faktorháznál. Sok cég tart likviditási problémáktól amiatt, hogy a válsághelyzetben a vevői nem, vagy csak késve tudnak fizetni. A faktorálást a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara is jó és válságálló megoldásnak tartja a következő időszakra, közölték.
Márciusban háromszor annyian érdeklődtek a Takarék Faktorháznál a faktorálás iránt, mint februárban, úgy, hogy elsősorban a hónap második felében – a veszélyhelyzet kihirdetése után – ugrott meg a megkeresések száma. A Takarék Faktorház munkatársai az elmúlt hetekben azt tapasztalták, hogy
az érdeklődők nagy része attól tart, a vevői csak hosszabb határidővel, vagy egyáltalán nem tudnak majd fizetni a kialakult helyzetben, ezért szeretnének minél hamarabb hozzájutni a pénzükhöz, hogy saját kintlévőségeiket rendezzék, fizetést adjanak munkavállalóiknak, illetve alapanyagot szerezzenek be.
A faktorálást a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara is megfelelő megoldásnak tartja a mostani válsághelyzetben. A kamara második javaslatcsomagjának azonnali intézkedései között található a faktorálási lehetőségek bővítése, mint az egyik lehetőség az életképes hazai vállalkozások kiemelt támogatására, likviditásuk növelésére.
A faktorálás nem hitel, hanem a vevőkövetelések megfinanszírozása, ezért jó megoldás egy cég likviditási problémáira a mostani körülmények között, amikor a banki folyó-, és forgóeszközhiteleket nehezebb elérni.
A faktorálás nem igényel tárgyi fedezetet, ingatlan jelzálogot. A Takarék Faktorház nem csak finanszírozást nyújt az ügyfeleinek, hanem adminisztrációs szolgáltatást is. Ezen kívül akár hitelbiztosítást kínál a vevők nemfizetése esetére és még a követelésbehajtásban is segít – mondta Garamszegi Tamás, a Takarék Faktorház vezérigazgatója.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Takarék Faktorház munkatársai az ügyfelekkel folytatott beszélgetések alapján úgy látják, hogy szinte az összes szektorban tartanak az alapanyagbeszerzés akadozásától, a munkavállalók kiesésétől, és attól, hogy ennek következtében nem tudják kiszolgálni ügyfeleiket, akiket ezért elveszítenek. Az ügyfélreferensek tapasztalata szerint
a járványnak ezidáig egyértelműen a legnagyobb vesztese az idegenforgalom és a vendéglátás, valamint a közúti fuvarozói, szállítmányozói szektor.
Az informatikai vállalkozásokat viszont kevéssé érinti a jelenlegi helyzet. Az információszolgáltatással, -közvetítéssel foglalkozó cégek kifejezetten növekedést várnak, és beruházásokat terveznek, hogy ki tudják szolgálni a növekvő igényeket. A takarítással, valamint a fertőtlenítőszergyártással foglalkozó cégek a jelenlegi helyzetben prosperálnak, ugyanakkor problémát okozhat a rendkívül erőteljes keresletet kiszolgálása. A munkaerőközvetítők egyelőre azzal küzdenek, hogy pótolni tudják a külföldi munkavállalók kiesésével keletkezett űrt. Az agrárszektorban, ahol egyelőre az elmúlt napok fagyos időjárása okozta a legtöbb problémát, a vállalkozások többsége tart attól, hogy a korlátozó intézkedések megnehezítik vagy lehetetlenné teszik az exportot.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








