A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) mobilappjában pillanatok alatt ellenőrizheti adószámláját, azaz, hogy van-e tartozása, esetleg túlfizetése a NAV-nál.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) mintegy 22 milliós bírságot szabott ki a Magyar Telekomra, amiért tisztességtelenül népszerűsítette ügyfelei körében egyes, hűségvállaláshoz kapcsolódó mobilnet-kedvezményeit.
A nemzeti versenyhatóság tavaly indult vizsgálata megállapította, hogy a Magyar Telekom megtévesztően népszerűsítette ügyfelei között egyes mobilinternet-kedvezményeit, amelyeket hűségvállalás esetére kínált. A kampány üzenetei (pl. „50% kedvezményt kapsz mobilneted havidíjából 3 hónapon át, és még 30 GB mobil netet is díjmentesen belföldre 90 napra, ha 1 éves hűséget vállalsz mobil előfizetésedre a Telekom alkalmazásban”) ugyanis azt a benyomást kelthették, hogy a kedvezményeket bármelyik ügyfél igénybe veheti, ha további egy évnyi hűségidőt vállal a meglévő előfizetésére.
Valójában azonban a lezárt díjcsomaggal rendelkező fogyasztók csak a meglévőtől eltérő feltételű, új díjcsomagra történő szerződéskötéssel válhattak jogosulttá a kedvezményekre, így a kampány megtévesztő üzeneteket közvetített feléjük.
A GVH Versenytanácsa a jogsértés mérlegelésekor figyelembe vette, hogy a tisztességtelen reklámkampány nem nyílt formában folyt, hanem egy viszonylag szűk előfizetői kört célzott, belső tájékoztatási csatornákon (pl. sms-ben és push üzenetekben). A nemzeti versenyhatóság tekintettel volt ugyanakkor arra is, hogy a céget 10 év alatt már tizedik alkalommal marasztalja el fogyasztóvédelmi típusú jogsértésekért. A versenyhatóság mindezek figyelembevételével 21,7 millió forintos bírságot rótt ki a Magyar Telekom Nyrt.-re.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.