A két termék kedvező áron kínál célzott meleget azoknak, akik fáznak, ülőmunkát végeznek vagy izomfájdalommal küzdenek.
Az élelmiszerek drágulása miatt a korábbinál is többen választják a saját márkás termékeket. De mit jelent a kifejezés, hol készülnek például a nedvesített ételízesítők és tormakészítmények? Utánajártunk, hogy az Aldi – ahol a termékek 80%-a saját márkás – hogyan tudja alacsonyabb áron ugyanazt a minőséget nyújtani.
Az országban tormát a legnagyobb mennyiségben – évente 2000 tonna feldolgozásával – a Koch Torma Kft. állít elő, amely teljes mértékben saját termesztésből származik, így a termőföldtől az asztalig elv alapján az ültetéstől az értékésítésig az egész termékpályát le tudják követni.
A megtermelt torma a Kiskunfélegyházán működő modern, nagy teljesítményű termelési üzembe kerül, ahol a tisztítást és előkészítést követően a tormák különböző ízesítéssel kerülnek az üvegekbe. A cég fő profilja a torma, de más termékeket is gyártanak, amelyek a nedvesített ételízesítők kategóriájába tartoznak, valamint különböző piacokra 20-30 féle további tormakészítményt készítenek.
Az Aldi 2008 tavaszán adta le a Koch Torma Kft.-nek az első rendelését saját márkás termékekre, a beszállított termékmennyiség azóta közel a hatszorosára nőtt.
Az Aldi kínálatának kétharmada magyar forrásból érkezik, a saját márkás termékek közül pedig a hazai beszállítókkal közösen fejlesztett tej- és hústermékek számítanak a legnépszerűbbnek. Minden kategóriában megvannak a saját márkák, így a vásárló számára is könnyen beazonosíthatóvá válik, hogy az adott termékkörben melyik az Aldi terméke.
Örülhetnek a húsimádó magyarok: jó hírek érkeztek a kedvencükről, ez a pénztárcának is jót fog tenni
A piaci árak alakulására egyaránt hatnak a globális kereskedelmi bizonytalanságok és az uniós kínálat szezonális változásai.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








