Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
Ha te is nagy Lidl-rajongó vagy, ne felejtsd el kitölteni a Pénzcentrum legújabb kvízét! Ismered a Lidl saját márkáit, az áruház történetét? Vajon tudod az összes helyes választ?
A nagy üzletláncoknak már szinten minden termékkörre megvan a saját márkája, mely olcsóbb alternatívát kínál a gyártói márkák ellenében.
A boltválasztást a hatodik helyen befolyásolják a sajátmárkás termékek, a vásárlók majdnem 60%-nál számít ez, amikor eldöntik, melyik üzletbe mennek be.
A tisztítószerek mindennapi életünk elengedhetetlen részei, hiszen segítenek otthonunk tisztán tartásában és a kórokozók elpusztításában, de nem mindegy hogyan használjuk őket.
Több mint 10 ezer válaszadó szerint a sajátmárkás termékek ma már nem csupán olcsóbb alternatívát jelentenek a fogyasztók számára, hanem sok esetben minőségi választást is.
Neked mi a véleményed a boltok sajátmárkás termékeiről? Minőségben, illetve ár-érték arányban jobbak vagy rosszabbak, mint a klasszikus gyártói márkás termékek?
A sajátmárkás termékek részaránya a magyar boltokban évről évre növekszik. Egyre többen keresik ezeket a termékeket.
Az egyre növekvő fogyasztói bizalom ellenére sokan még mindig vonakodhatnak sajátmárkás termékeket vásárolni.
A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Nemcsak a diszkontláncoknál, a klasszikus hiper- és szupermarketekben is egyre nagyobb teret hódítanak a sajátmárkás termékek.
Bár ezek az üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a változtatásokkal több helyet biztosítottak saját márkás termékeiknek.
Meghan Markle új üzleti vállalkozásba kezdett, a jövőben saját eperlekvárját, az American Riviera Orchardot fogja érétkesíteni.
Az inflációs időszakban túl drágává váltak, ezért visszafogja árainak növelését a Danone és a Nestlé. Céljuk, hogy a vásárlók visszatérjenek hozzájuk a saját márkás termékektől.
A kiskereskedelmi láncok beszámolói szerint megélénkült a kereslet az olcsó sajátmárkás termékek iránt.
A raktár éjjel-nappal nyitva, a kiszállítás időtartama pedig kevesebb, mint négy óra.
Az ALDI segítségével utánajártunk, hogy a saját márkás termékek hogyan tudják alacsonyabb áron ugyanazt a minőséget nyújtani, mint a márkatársak.
A tatabányai ALDI nyitásán jártunk, ahol a vásárlókat is kérdeztük, és két bevásárlókocsit is megtöltöttünk.
Vásárlási szokások tekintetében az idei év nyári és kora őszi időszakára legjellemzőbb szavak a bizonytalanság, a takarékosság és kísérletezés.
Nagyon sok olcsóbb, saját márkás terméket veszünk, elindult a "lefele vásárlás"