Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
45,23 százalékos töltöttségen álltak a magyar gáztározók március 15-én - közölte a MEKH. A tárolókban lévő 2,86 milliárd köbméternyi földgáz - a tél végéhez közeledve - a 2022-es éves lakossági fogyasztás 78,69 százaléka.
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) adatai szerint a hazai földgáztárolók töltöttsége március 15-én 2,86 milliárd köbméter volt, ami az összkapacitás 45,23 százaléka - közölték.
Az egy évvel ezelőtti mennyiséghez képest idén március közepén 1,6 milliárd köbméterrel több földgáz volt a tárolókban.
A hazai éves fogyasztásarányos töltöttség 28,9 százalék volt, míg az európai földgáztárolók átlagos fogyasztásarányos töltöttsége 16,65 százalékon állt.
A tárolókban lévő 2,86 milliárd köbméternyi földgáz - a tél végéhez közeledve - a 2022-es éves lakossági fogyasztás 78,69 százaléka.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








