Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Ötből három kis- és középvállalati dolgozó arra számít, hogy az irodai munkavégzéshez térnek vissza a járványügyi korlátozások feloldását követően, 25% az adminisztratív terhek miatt a munkahely váltást fontolgatja.
A kis- és középvállalkozások dolgozói Európa-szerte attól félnek, hogy kénytelenek lesznek az irodai munkavégzéshez visszatérni, mert távmunkában nem tudnak eléggé az ügyfélélményre és a vállalkozás növekedéséhez hozzájáruló feladatokra koncentrálni - derült ki a Ricoh Europe által ma közzétett kutatásból.
A felmérés során több, mint 1400 európai kis- és középvállalati dolgozót kérdeztek meg, legfeljebb 250 főt foglalkoztató vállalatoknál. 5-ből majdnem minden harmadik (58%) válaszadó arra számít, hogy irodai környezetből fog tovább dolgozni amikor feloldják a járványügyi korlátozásokat. Az akadályokat és szűk keresztmetszetet abban látják, hogy egy új, dinamikus munkarendre lenne szükségük, mellyel megfelelően tudnának reagálni a folyamatosan változó ügyféligényekre is.
A válaszadók majdnem fele (45%) állította, hogy produktívabb lenne kevesebb adminisztratív teher mellett.
Az alkalmazottak munkaterhelése központi tényező abban, hogy az irodába történő visszatérésre mekkora igény mutatkozik. A kialakult képet az is erősíti, hogy hiányoznak olyan távmunka eszközök, amik támogatják a magas hozzáadott értékkel bíró munkát távoli munkavégzés során és az automatizált folyamatok bevezetésébe kevés beruházás történt. 5-ből két (40%) alkalmazott esetén tényező, hogy nehezen fér hozzá információkhoz és céges rendszerekhez, amimegnehezíti számukra a magas színvonalú ügyfélkiszolgálást
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Ez a nagyobb piaci szereplők kezére játszhat, ahol a munkatársakat általában egy jobban kialakított és könnyebben elérhető információs rendszer segíti az optimális ügyfélélmény elérésében. A válaszadók fele (51%) szerint a folyamatautomatizálás lehet az egyik megoldás. Amellett, hogy a folyamatautomatizálás növelheti a munkaélményt, támogathatja a tehetségek megtartását, mint például az értékesítőkét, akik gyakran a vállalat arcai. Tény, hogy a válaszadók negyede (25%) gondolkozik munkahely váltáson, egy olyan helyre, ahol jobb eszközöket biztosítanak a távmunkához.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








