Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
A gyenge forint Miskolcon is megtette hatását: a hétvégén sokan érkeztek Szlovákiából vásárolni.
- Szombaton rengetegen érkeznek Szlovákiából - mondta az Észak-Magyarország c. lapnak az egyik Miskolc határában álló hipermarket dolgozója. - Ilyenkor aztán mindent vesznek. Élelmiszert, italokat, háztartási cikkeket, és minden egyebet, amire csak szüksége lehet az embernek a hétköznapokban.
A bevásárlókocsit jól telepakolják, hiszen ha már rászánták az időt és az útiköltséget, akkor minden szükséges dolgot beszereznek. Sok család összeköti a kellemeset a hasznossal. Délelőtt elmennek egyet lubickolni a Barlangfürdőbe, délután pedig bevásárolnak, és úgy indulnak haza - árulja el tapasztalatait a neve elhallgatását kérő dolgozó.
A miskolci Búza téri piac forgalmán nagyon is érezni, mikor gyenge a forint és mikor erősebb. Vannak slágerélelmiszerek, amelyeket folyamatosan keresnek a piacon - a felvidéki vásárlók is. Ilyen a csigatészta, a fűszerpaprika, az ételízesítő, a bab, de van, aki tojást is a piacról visz.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








