A magyar családok többsége szűkösen ünnepel idén karácsonykor: sokan csak a gyerekeknek vesznek ajándékot, mások jelképes meglepetésekkel készülnek,
Lassan ölő népbetegségre megy rá több tízezer magyar egészsége: ezek a tünetei, így lehet védekezni
Egy új kutatás szerint az emberek egyharmada gyakran érzi magát stresszesnek, ami a megélhetési költségek emelkedése, egészségügyi problémák és konfliktusok miatt érthető. Azonban sokszor feleslegesen aggódunk olyan dolgok miatt, amelyek valójában nem is történnek meg - írta a HuffPost.
Az életünket számos aggodalom kíséri, beleértve a pénzügyi, kapcsolati és egészségügyi félelmeket. Az Amerikai Pszichológiai Társaság kutatása szerint az emberek egyharmada gyakran érzi magát stresszesnek. Sok esetben ezek az aggodalmak jogosak, például a megélhetési költségek folyamatos emelkedése, vagy az egészségügyi problémák miatt. Ugyanakkor sok olyan helyzet van, amely felesleges stresszt okoz.
A HuffPost által végzett interjúk során 80 évnél idősebb emberek osztották meg tapasztalataikat arról, miért bánták meg, hogy túlságosan aggódtak fiatalabb korukban. Egyikük elmondta, hogy tinédzserként fontosnak tartotta mások véleményét, de idővel rájött, hogy az kicsit sem számít. Egy másik idős azt tanácsolta a fiataloknak, hogy ne aggódjanak annyit bizonyos helyzetek kimenetele miatt, mivel az eredmény gyakran eltér az elvárásoktól. Volt olyan idős ember is, aki gyermekkorában aggódott a világvége miatt. Ez jól mutatja, hogy generációkon átívelően is vannak olyan félelmek és aggodalmak, amelyek visszatérnek.
Ezekből a beszámolókból kiderül: sokszor feleslegesen pazaroljuk idejünket olyan dolgokra való aggódásra, amelyek vagy nem történnek meg vagy nem annyira fontosak. Az idősebb generáció tapasztalataiból tanulva talán képesek lehetünk jobban kezelni saját aggodalmainkat és több figyelmet fordítani arra, ami valóban számít az életünkben.
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








