Az ATP új hőségriadó-szabályt vezet be 2026-tól: ez 10 perces hűtési szünetet biztosít a három nyert játszmás mérkőzéseken, extrém időjárási körülmények esetén.
Már nem az íz- és szaglásvesztés a leggyakoribb koronavírus tünet, azonban tízből egy ember számol be szorongásról.
Egyre nagyobb tempóban terjed a koronavírus új, JN.1 variánsa: egy hónap alatt a globális fertőzések mintegy negyedéért volt felelős ez a változat, miközben ez a szám novemberben még csak a globális fertőzések csupán 3 százaléka volt.
Ahogy legtöbbször, úgy ez a variáns is tartogat meglepetéseket, amik közül sok új a listán. A HVG a brit egészségügyi hatóság 2023 decemberi jelentése alapján összeszedte, hogy a leggyakoribb tünet jelenleg az orrfolyás (31,1%), amit a köhögés (22,9%) és a fejfájás (20,1%) követ. Ezzel a gyengeség vagy fejfájás (19,6%) a negyedik, az izomfájdalom (15,8%) az ötödik, még a torokfájás (13,2%) lett a hatodik.
A listára még felkerültek az alvási problémák (10,8%), illetve az aggodalom vagy szorongás (10,5%) is. Azaz a leggyakoribb tünetek között nincs már ott a szaglás és ízérzékelés elvesztése, azonban egyre többen számolnak be szorongásos tünetekkel.
A tapasztalatok pedig azt mondják, hogy a JN.1 gyorsabban terjed, könnyebben fertőz, mint a korábbi variánsok, de ehhez a megállapításhoz az is hozzátartozik, hogy a karácsonyi időszakban a legtöbben többet mozdultunk ki, mint korábban.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








