Az intézmény erről szerdán adott tájékoztatást a saját közösségi oldalán.
Csúnya áremelés jön a magyar rendelőkben: egyre kevesebben tehetik meg, hogy fogászatra menjenek
A fogorvosi rendelők kénytelenek a páciensekre hárítani a költségnövekedést, aminek csak egy része a rezsiárak emelkedése. A Magyar Orvosi Kamara Fogorvosok Területi Szervezetének elnöke szerint egyre kevesebb magyar fordul fogorvoshoz.
Országszerte drágul a fogászati ellátás, mert a fogorvosi rendelők kénytelenek a páciensekre hárítani a költségnövekedést. Az sem segít a helyzeten, hogy ismét fellendülőben van a fogászati turizmus, mert ez a rendelők töredékét érinti csak - írja a 24.hu. A magyarok pedig még a korábbinál is látványosabban kerülik a fogorvosokat, hanyagolják a kezeléseket - ismertette Dr. Linninger Mercedes, a Magyar Orvosi Kamara Fogorvosok Területi Szervezetének elnöke, aki szerint az energiaárak növekedése csak egy kis részét teszi ki a problémának, ugyanis a covid okozta gazdasági válság felelős a költségemelkedés jelentős részéért.
Megemelkedtek a beszerzési költségek, az egész világot érintő nyersanyaghiány az egekbe tolta az anyagok és eszközök piaci árait. Ráadásul a világban aktuális fenntarthatósági törekvések kivezették, illetve megváltoztatták az egyszer használatos eszközeink jelentős részét, az új, kedvezőbb globális hatású eszközök előállítási és bekerülési költsége is számottevően magasabb
– mondta. Hozzátette: különbséget kell tenni a kis- és nagyvállalkozások, valamint azok között, akik szerződtek a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK). Előbbiek nem tudják önerőből megoldani a költségemelkedés kezelését, muszáj a szolgáltatások árát az áremelkedéshez igazítaniuk, még akkor is, ha forgalmuk csökkenését kockáztatják vele. A NEAK-kal szerződött fogászatok számára sem könnyű a helyzet, mert nem kapnak annyi rezsitámogatást, mint a háziorvosi rendelők.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








