A különleges halfaj kövületei a világhírű iharkúti dinoszauruszlelőhely késő kréta korú, nagyjából 85 millió éves üledékéből kerültek elő.
10-ből csak egy magyar gondol erre: sokan akarják, de nem lépik meg, az egészségik múlhat rajta
Tízből ma egy magyarnak van magán egészségbiztosítása, miközben a lakosság több mint egyharmada nyitott lenne pénzt kiadni egy ilyen jellegű biztosítási szolgáltatásért - derül ki az Allianz kutatásából. Ennek alapján ennél több, 96 százalék szerint lenne igény egyéni egészségbiztosításra, de legalábbis szűrővizsgálatokra. Ehhez a tendenciához járulhat hozzá Magyarországon az első kizárólag fekvőbeteg-ellátásra fedezetet nyújtó egészségbiztosítás, melyet az Allianz kínál ügyfeleinek.
A kutatásában érkezett visszajelzések alapján átlagosan 8-12 ezer forintot szánnának a magyarokhavonta fekvő-, illetve járóbeteg-ellátásra, illetve ezek kombinációjára egyaránt fedezetet nyújtó biztosításra. Általánosságban a laborvizsgálatot tartjuk a legfontosabb szolgáltatási elemnek.
Járóbeteg-ellátásban a fejlett diagnosztikai vizsgálatokat érezzük a legértékesebbnek. Fekvőbeteg-biztosítás esetén a műtétet megelőző vizsgálatokat tartalmazó szolgáltatás kapta a legmagasabb (4,3) pontot hasznosság alapján egy 1-5-ig terjedő skálán. A megkérdezettek kiemelten fontosnak tartják még a rákdiagnosztikát (4,2).
Dr. Karai Gábor, a Teladoc ügyvezető igazgatója szerint a hozzájuk forduló páciensek többféle ok miatt keresik fel őket: ez lehet egy konkrét egészségi panasz, illetve kétely, vagy egy korábbi orvosi javaslat alapján további vizsgálati igény. A call centerükben betegellátásban járatos gyakorló orvosok, többségében háziorvosok, belgyógyászok kezelik a hívásokat.
Az orvos az ügyféllel folytatott beszélgetés és az eset kellő megismerése alapján hoz döntést arról, hogy a páciens az ellátó rendszer mely szintjére és mikor kerüljön. Ez alapján a következő lépés igen szerteágazó lehet: visszakapcsolhatják az ügyfelet az ügyintézőhöz, aki megszervezi a javasolt ellátást, de előfordulhat, hogy az orvos a panasz komolyságára való tekintettel más utat javasol, például mentő vagy ügyelet hívását. Sürgősségi ellátást ugyanis egyetlen magánszolgáltató sem biztosít jelenleg Magyarországon. Sok esetben alapvetően a beszélgetés során folytatott orvosi tanács, javaslat is elegendő a probléma megfelelő kezeléséhez.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








