A TikTok algoritmusa előnyben részesíti a mentális egészséggel kapcsolatos tartalmakat.
Április elsejétől a gyártók lehetőséget kapnak az áremelésre, feltéve ha ezt megpályázzák. Az áremelési javaslat éves szinten 3 milliárd forintos gyorssegélyt jelent az ágazatnak, amelyből idén 2,2 milliárdhoz juthatnak hozzá.
A keddi Magyar Közlönyben megjelent rendelet értelmében a segédeszközgyártók lehetőséget kapnak az áremelésre, feltéve ha ezt megpályázzák. A gond abból fakadt, hogy sok terméknek az előállítása vagy a beszerzése többe kerül a forgalmazónak mint amennyit azért a tb és a beteg fizet összesen, így korábban jelezték, ilyen veszteség mellett nem vállalják az értékesítést. Félő volt, hogy tavasztól több száz gyógyászati segédeszköz – például mankó, járókeret, moped, gyerekek súlyos gerincferdülését korrigáló, egyedi gyártású fűző, cipő – tűnik el a hazai betegellátásból.
A friss rendelet értelmében az ajánlatban szereplő árakat április elsejétől érvényesíthetik a gyártók, forgalmazók amennyiben öt napon belül benyújtanak egy egyszerűsített áremelési kérelmet. A betegek térítési díja nem változik.
Az érintett termékcsoportokban valamennyi cégnek be kell adnia ezt az áremelési kérelmet annak érdekében, hogy a helyzet megnyugtatóan rendeződjön. Azaz biztonságos maradjon az ellátás több száz gyógyászati segédeszközből, például mankóból, járókeretből, egyedi gyártású fűzőkből, ortopéd cipőkből. A rendeletben megjelent áremelési javaslat éves szinten 3 milliárd forintos gyorssegélyt jelent az ágazatnak, amelyből idén 2,2 milliárdhoz juthatnak hozzá - mondta el a Népszavának Rásky László, az Orvostechnikai Szövetség főtitkára.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








