Gálvölgyi János, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész ritka őszinteséggel beszélt anyagi helyzetéről.
Újabb adag gyerekvakcina érkezett Magyarországra: ennyi 5-11 évest oltottak már be COVID ellen
Újabb, 48 ezer adag, koronavírus elleni oltóanyagot tartalmazó Pfizer-BioNTech-szállítmány érkezett Magyarországra az 5-11 évesek oltásához - közölte a Pfizer Gyógyszerkereskedelmi Kft. kedden.
Ez a második ilyen szállítmány - írták. Hozzátették: a teljes védettség kialakulásához két dózis szükséges, az első és a második beadása között 21 napnak kell eltelnie ebben a korosztályban is.
Ez a második szállítmány a Pfizer 5-11 éves gyermekek oltására alkalmas vakcinájából. A regisztrációs és az időpontfoglaló honlap is folyamatosan nyitva van a gyermekek oltásához. A szülők már több mint 62 ezer gyermeket regisztráltak, és több mint 48 ezren már fel is vették az oltást - közölte a koronavirus.gov.hu hétfőn.
Az első gyermekvakcina-szállítmány, amely 138 ezer adag (69 ezer gyermek oltására elég) oltóanyagot tartalmazott, december 13-án érkezett. Jelenleg is abból oltják a gyermekeket a kórházi oltópontokon és a házi gyermekorvosoknál.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








