Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Friss adatok a magyar átoltottságról: ezekben a megyékben kérték a legkevesebben a vakcinát
Új térképet tett közzé a koronavírus.gov.hu a magyar átoltottság megyei bontásáról. Az országos átoltottsági arány 68%, Pest megyében a legmagasabb az oltottság, 74%.
A legmagasabb az átoltottság Pest megyében (74%), Fejér megyében (70,6%) és Budapesten (70,1%). A Dunántúlon magasabb az átoltottság.
A legalacsonyabb átoltottságú megyék: Jász-Nagykun- Szolnok (59,7%), Borsod-Abaúj-Zemplén (61,7%) és Hajdú-Bihar (62,2%).
A kormányzati portál mindenkit arra kért, hogy vegyék fel az oltást, hiszen a delta variáns nagyon gyorsan terjed. Tegnapról mára 8394 új koronavírus-fertőzöttet igazoltak Magyarországon, ezzel a járvány kezdete óta összesen 931 414 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma. Elhunyt 132 beteg, így az elhunytak száma 31 751 főre emelkedett.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








