A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
A Pénzcentrum értesülése szerint a Tesco, a Spar, és több hazai áruházlánc dolgozói is soron kívül kaphatják meg a koronavírus-védőoltást. Jelenleg az igényfelmérés indult el az érintett piaci szereplőknél. Értesüléseink szerint a rendelkezésre álló vakcinák közül nem választhatnak majd a dolgozók, de sehol sem lesz kötelezően előírva az oltás.
Értesülésünket a Tesco is megerősítette. Megkeresésünkre a Tesco sajtóosztálya elmondta:
Iparági információink alapján viszont az is egyértelmű, hogy nem a Tesco az egyetlen áruházlánc, amely, mint létfontosságú létesítmény, megkeresését kapott a NÉBIH-től arra vonatkozóan, hogy mérjék fel dolgozóik körében az oltási hajlandóságot. Informátoraink arról is tájékoztattak minket, hogy az áruházlánci dolgozók nem választhatnak majd a rendelkezésre álló vakcinák közül, amennyiben soron kívül szeretnék megkapni a védőoltást.
Frissítés 1. Érdeklődésünkre Maczelka Márk, a Spar Magyarország kommunikációs vezetője is megerősítette, hogy ők is abban a körben vannak, akik felkérést kaptak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivataltól arra vonatkozóan, hogy a "létfontoságú rendszerelemekben" mérjék fel az oltási hajlandóságot.
Frissítés 2. Nem megerősített információink szerint a kiskereskedelmi szektoron túl egyéb ágazatokban is elindulhat a soron kívüli oltakozás. Mint ismert, az agrárágazaton belül három részterületen mérték fel korábban a létfontosságú létesítményeket, ezek a mezőgazdaság, az élelmiszeripar és az elosztó hálózatok.
Frissítés 3. Meg nem erősített iparági információink szerint az egyik legnagyobb hazai diszkont-áruház is kapott megkeresést az oltási hajlandóság felmérésére. Érdeklődésünkre ezt Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs cégvezetője is megerősítette. Mint a Pénzcentrumnak elmondta, "igen, meg tudom erősíteni a tényt, miszerint a Lidl Magyarországot, mint létfontosságú létesítményt, felérte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal az oltási hajlandóság felmérésére".
Frissítés 4. A Pénzcentrum értesülései szerint a hazai élelmiszer-kiskereskedelem szereplői közül csak a Tesco, a Spar és a Lidl kapott felkérést arra vonatkozóan, hogy mérjék fel a hálózatukon belüli "létfontosságú rendszerelmekben" a dolgozóik oltakozási hajlandóágát.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Háttér
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal kezdeményezésére a logisztikai központokban már zajlik az országos felmérés arról, hogy a napi fogyasztású élelmiszer- és italtermékek elosztásával, mozgatásával megbízott alkalmazottak közül hányan élnének a soron kívüli az oltás lehetőségével.
Bubenkó Csaba, a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezetének elnöke a lapnak azt mondta, az Operatív Törzs bízta meg a hivatalt, hogy mérje fel, be akarják-e oltatni magukat "idő előtt" az országos oltási tervben prioritásként kezelt létfontosságú létesítmények dolgozói. Hozzátette, hogy azt remélik, hamarosan "az áruházi vásárlótér szereplőinek is soron kívül biztosítják majd a védőoltás lehetőségét", mert "ezek a lépések ösztönzik a belső fogyasztással támogatott nemzetgazdaság biztonságos újraindulását".
Az oltásokról szóló vállalati levélben azt írják, amennyiben a dolgozó most jelentkezik az oltásra, azzal vállalja, hogy a jelenleg Magyarországon hivatalosan engedélyezett vakcinák bármelyikével elláthatják. A levél szerint a felkínált vakcinát csak akkor utasíthatják el az érintettek, ha koruk és egészségi állapotuk szerinti országos oltási tervnek megfelelően veszik majd fel az oltást, tehát nem prioritásként kezelt létfontosságú létesítmény alkalmazottjaként.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








