Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
A Wizz Air bejelentette COVID-19 biztosítási fedezetét, amely ezentúl az utasbiztosítási csomag részét képezi. Az utazni vágyók a wizzair.com oldalon vásárolhatják meg a légitársaság és partnere, a Chubb biztosító társaság által nyújtott biztosítást.
A Wizz Air ügyfelei olyan utasbiztosítást vásárolhatnak, amely már fedezi a koronavírus járvány miatti járattörléseket és a külföldi utazás során felmerülő esetleges orvosi költségeket is. A Wizz Air Utasbiztosítás többek között fedezi, az utas külföldön történő COVID 19 fertőződése miatti egészségügyi költségeket, valamint a meghosszabbított tartózkodás miatti további felmerülő addicionális költségeket (bizonyos összeghatárig). Azért kell lemondani az utazást, mert indulás előtt COVID-19 vírussal fertőződött meg? A Wizz Air Utasbiztosítás ebben az esetben is segítséget nyújt.
A Wizz Air utasbiztosítása fedezi továbbá az elveszett, ellopott vagy megrongálódott poggyászok, illetve lekésett járatok költségeit is. A biztosítás felhasználási feltételekhez kötött. Az utasbiztosítás mellett a Wizz Air egyes országokban egyéni törlési fedezetet is biztosít. Mindkét opció megvásárolható a foglalás során a Wizz Air weboldalán és mobil alkalmazásában, egyirányú és retúrjegyekre egyaránt. A felhasználási feltételek az alábbi linken találhatóak.
- mondta Radó András, a Wizz Air senior kommunikációs menedzsere.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








