A Pénzcentrum összeállítást készített annak kapcsán, hogy miért van Magyarországon jóval kevesebb életbiztosítás, mint például Nyugat-Európában, vagy Észak-Amerikában.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a Moderna covid-19 (mRNA-1273) elleni vakcina 80 millió adagjára vonatkozó előzetes adásvételi szerződését - jelentette be a vállalat.
"Stratégiai partnereinkkel, a Lonza és Rovi vállatokkal karöltve bővítettük az Egyesült-Államokon kívüli gyártási kapacitásunkat, annak érdekében, hogy amennyiben jóváhagyásra kerül, évente körülbelül 500 millió, 2021-től kezdve pedig évente akár 1 milliárd vakcinát is képesek legyünk szállítani" - közölte a Moderna.
A Moderna nemrégiben közölt adatokat a kísérleti koronavírus-vakcinája fázis 3 klinikai tesztjeiről, ami alapján úgy tűnik, hogy a vakcinája 94,5 százalékosan hatékony a fertőzés kivédésében.
Az uniós bizottság korábban a brit-svéd AstraZeneca, a francia Sanofi-GSK, az amerikai Pfizer és a német BioNTech, valamint az amerikai Johnson & Johnson és a német CureVac vállalatokkal kötött szerződést.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








