Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Szerdától megemelték a napi látogatószám maximumát a Fővárosi Állat- és Növénykertben: az internetes felületen egy napra már négyezer fő részére lehet jegyet váltani.
A többi óvintézkedés egyelőre érvényben marad, tehát az állatházak, beltéri bemutatóhelyek most még nem látogathatók, és nem tartják meg a nagyszámú látogatót egy időben egy helyre koncentráló közönségprogramokat, látványetetéseket, állattréningeket sem - közölte az intézmény .
Mint írták, az egy héttel ezelőtti újranyitás óta eltelt napok tapasztalatai alapján döntöttek a napi látogatószám 2500-ról 4000-re emelése mellett. Jegyet csak a jegymester.hu-n lehet vásárolni, elővételben egy adott napra, emellett a bérleteket továbbra is elfogadják.
- hangsúlyozták a közleményben. Bár a szabadtéri bemutatók szinte mind nyitva vannak, a Holnemvolt Vár területe, a beltéri bemutatóhelyek és állatházak, illetve azok a kifutók, ahol a közönség rendes körülmények között bemehet az állatok közé, egyelőre nem látogathatók. Az állatkert továbbra is javasolja a szájmaszk viselését, a gyakori és alapos kézmosást, és arra kéri látogatóit, hogy az állatokat semmivel, még zoo csemegével se etessék.
A vendégeket a gyermeknap közeledtével rengeteg kisállattal, kölyökkel és fiókákkal várják. Az elmúlt hét során nagy közönsége volt a kistapírnak, sok nézőjük akadt a nagymara-kölyköknek és a feketehattyú-fiókáknak, de az ázsiaivadkutya-kölykök is gyakran előmerészkedtek rejtekhelyükről. Nemrégiben egy aranyszőrű takinnal is gazdagodott az állatkert, és hamarosan párt kap a kis panda, másik nevén vörös macskamedve is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








