Töretlen az egyik hazai elektronikai áruház csomagautomatáinak a népszerűsége - ez most derült ki egy friss felmérésből.
2020 márciusában 43%-ot esett a vendéglátóhelyek forgalma az egy évvel korábbihoz képest. Az elvitel alig segített valamelyest.
Március 17-től a vendéglátóhelyek is nehéz helyzetbe jutottak a koronavírus járvány miatt, mivel ettől kezdve csak 15 óráig ülhetett be a kedves vendég, ezt követően reggel 6 óráig csak elvitelre volt lehetőség. Március 28-tól viszont már ennyi lehetőség sem maradt, mivel a vendég nem kereshette fel a vendéglátóhelyet úgy, hogy helyben ehessen és ihasson is valamit. Maradt az elvitel és a házhoz szállítás.
Az elvitelre kínálásnak, vagy éppen a házhoz szállításnak is azonban vannak korlátai, hiszen a vendéglátásban a kényelem mellett (nem kell otthon krumplit pucolni) az élménynek döntő a szerepe, az asztaltársaságról nem is beszélve. Megszaporodott ugyan a házhoz szállítás, több vendéglátós futárt lehetett látni az utcákon március vége felé, de hát a statisztika szerint ez nem sokat segített, a vendéglátós piac is nagyot bukott márciusban. Pontosabban a hónap második felében.
Pedig 2020 jól indult a vendéglátásban is, januárban-februárban a kereskedelmi vendéglátás 10% felett nőtt (volumenben, mennyiségben), igaz, a kisebb szeletet jelentő munkahelyi vendéglátás ugyanakkor döcögve indult.
Március második fele: padlón a vendéglátás
A statisztika szigorú, kíméletlenül mutatja a járvány miatti visszaesést a vendéglátásban is. És igazából két hét alatt zuhant közel felével a márciusi vendéglátás. Ebből az is kikövetkeztethető, hogy március első felében még a szokásos üzletmenetet feltételezve - mitől lett volna másként -, a hónap második felében erősen padló közeli volt a vendéglátóhelyek vendégforgalma. A csekélyebb szeletet képező munkahelyi vendéglátás kisebbet bukott:
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








