Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
Még mindig nem született döntés a bárányhimlő elleni védőoltás ingyenessé tételének dátumáról - írja a Magyar Nemzet.
Továbbra sem tudni, hogy mikortól válik ingyenessé a bárányhimlő elleni védőoltás. A védőoltás díjmentessé tétele már egy évvel ezelőtt is felmerült, illetve tavaly decemberben azt írta a Magyar Nemzet, hogy azt kötelezővé is teszik. Egyelőre azonban nem döntöttek a bevezetés dátumáról, az Emberi Erőforrások Minisztériuma mérlegel.
A bárányhimlő évente 1,8-1,9 milliárd forintos kiesést jelent a gazdaság számára. Az összeg az egészségügyi ellátási költségekből, illetve a munkából kieső napok számából tevődik ki. A betegség többnyire enyhe lefolyású, ám immunhiányos csecsemőknél, illetve felnőtt korban és terhes nők esetében életveszélyes is lehet.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








