A fiatal védő elterült a gyepen, a stadion pedig egy emberként aggódott azért, hogy vajon magához tér-e.
18 órán keresztül várakozott a budapesti Jahn Ferenc Kórház sürgősségi osztályán az az asszony, aki édesapját kísérte az intézménybe - adta hírül az RTL Klub híradója.
Délután négy órakor érkezett és másnap délelőtt háromnegyed tizenegykor került sorra egy asszony és édesapja a budapesti Jahn Ferenc Kórház sürgősségi osztályán. Nem ők voltak az egyetlenek, akik hosszú időn át várakoztak a kórházban, sokan vészelték át az éjszakát a sürgősségi folyosóján. Az RTL Klub Híradójának nyilatkozó asszony azt mondta, volt, aki a földön, más a székeken próbált aludni egy kicsit.
Az RTL kereste a kórházat, hogy megtudja, mi az oka annak, hogy a betegeknek ilyen sokat kell várni az ellátásra, de senkit nem értek el az intézményből. Az Állami Egészségügyi Ellátó Központ annyit közölt, hogy a kórház sürgősségi osztályán naponta átlagosan 90-100 beteget látnak el, az orvosok mindent megtesznek a biztonságos, magas szakmai színvonalú ellátás érdekében.
Másnap az RTL stábja rejtett kamerával maga is meggyőzödött arról, hogy még akkor is több órás várakozási idő van, ha egyébként alig van beteg. Betegek úgy beszéltek 10-13 órás veszteglésekről, mint ami mindennapos a kórházban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








