A közösségi médiában mindenki utazik és mindenki boldognak tűnik – de vajon tényleg így van?
A kereskedő foglalkozás régi fényét hozná vissza sajtóközleménye szerint az Auchan. Ezen túl számos vállalást tett a hazánkban is jelen lévő áruházlánc, melyre néhány példa következik.
2017. áprilisában indította el kezdeményezését az Auchan, melynek keretein belül, többek között, a következő intézkedéseket teszik.
- Táplálkozási szakértő, onkológus, allergológus, toxikológus és szociológus bevonásával felülvizsgálják termékkínálatukat. Afolyamat keretein belül meghatározzák (?) és saját márkás termékeik esetén, ha a szükség úgy hozza, át is dolgozzák tápértéktartalmukat.
- Elindít egy egészség-tanácsadó mobilapplikációt, "az élet kék" néven.
- Garantálják, hogy egy kivételével, minden saját márkás termékük GMO-mentesen, tehát génmódosítás nélkül készül.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








