A Valve, a Steam PC játékplatform mögött álló vállalat új konzolt jelentett be, amely a Nintendo, Xbox és PlayStation versenytársa kíván lenni.
Úgy tűnik, valakinek ismét sikerül lehúznia egy - anyagilag valószínűleg igencsak jövedelmező - bőrt a legendás liverpooli négyesről, megkezdődött ugyanis a Beatles-videójáték forgalmazása.
A mai napon kezdték árusítani a "Beatles: Rock Band" című játékot, melyet a Harmonix Music Systems fejlesztett, terjesztője pedig az Electronics Arts lesz. A játék ránézésre nem sokban különbözik a Guitar Hero legújabb részeitől: a megfelelő irányítók segítségével 45 dalt gitározhatunk, énekelhetünk és dobolhatunk el a rocktörténeti legenda repertoárjából. A játék önmagában 60 dolláros áron kerül forgalomba, ami nagyjából a Guitar Hero egyes részei bevezető árának felel meg, ám aki a teljes hangszerparkot is meg szeretné vásárolni hozzá, összesen 250 dollárt, vagyis csaknem 50 ezer forintot csengethet majd ki. A játék Nintendo Wii-n, Sony Playstation3-on és Microsoft Xbox360-on fut el.
A kritikák egyelőre megoszlanak. Egyfelől méltatják a játékban rejlő hatalmas lehetőséget, hogy egy játékkonzolon keresztül hozza össze a családot - ami ezidáig nagyjából csak a Wii megjelenésekor sikerült. Másrészt viszont kérdéses, mekkora lesz a siker, hiszen a konzolra írt játékok legnagyobb vásárlópiaca a 18-35 év közötti egyedülálló férfiak csoportjából kerül ki, akik számára a Beatles réginek és unalmasnak hathat, a számaik lejátszása pedig a (Guitar Herohoz képest) túl könnyűnek.
Az első eredmények mindenesetre a fejlesztők véleményét igazolják, a CNN televízió New York-i tudósítása szerint ugyanis hosszan kígyóznak a sorok az árusítóhelyek előtt: az emberek akár egy órát is elálldogálnak az utcán, hogy hozzájussanak az ősz első slágerjátékához.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








