A japán Nintendo vállalat kedden a korábbi 15 millióról 15,5 millióra javította az általa gyártott Switch játékkonzol eladásával kapcsolatos előrejelzését.
Úgy tűnik, valakinek ismét sikerül lehúznia egy - anyagilag valószínűleg igencsak jövedelmező - bőrt a legendás liverpooli négyesről, megkezdődött ugyanis a Beatles-videójáték forgalmazása.
A mai napon kezdték árusítani a "Beatles: Rock Band" című játékot, melyet a Harmonix Music Systems fejlesztett, terjesztője pedig az Electronics Arts lesz. A játék ránézésre nem sokban különbözik a Guitar Hero legújabb részeitől: a megfelelő irányítók segítségével 45 dalt gitározhatunk, énekelhetünk és dobolhatunk el a rocktörténeti legenda repertoárjából. A játék önmagában 60 dolláros áron kerül forgalomba, ami nagyjából a Guitar Hero egyes részei bevezető árának felel meg, ám aki a teljes hangszerparkot is meg szeretné vásárolni hozzá, összesen 250 dollárt, vagyis csaknem 50 ezer forintot csengethet majd ki. A játék Nintendo Wii-n, Sony Playstation3-on és Microsoft Xbox360-on fut el.
A kritikák egyelőre megoszlanak. Egyfelől méltatják a játékban rejlő hatalmas lehetőséget, hogy egy játékkonzolon keresztül hozza össze a családot - ami ezidáig nagyjából csak a Wii megjelenésekor sikerült. Másrészt viszont kérdéses, mekkora lesz a siker, hiszen a konzolra írt játékok legnagyobb vásárlópiaca a 18-35 év közötti egyedülálló férfiak csoportjából kerül ki, akik számára a Beatles réginek és unalmasnak hathat, a számaik lejátszása pedig a (Guitar Herohoz képest) túl könnyűnek.
Az első eredmények mindenesetre a fejlesztők véleményét igazolják, a CNN televízió New York-i tudósítása szerint ugyanis hosszan kígyóznak a sorok az árusítóhelyek előtt: az emberek akár egy órát is elálldogálnak az utcán, hogy hozzájussanak az ősz első slágerjátékához.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján
- Jelentős akadályt gördített el a Siemens a hatékony e-kamionok elől
- ÉKM: felfüggesztik a kamionstopot a május elseje előtti éjszakára
- Egyre több halálos áldozatot szed a hőstressz
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó