Kevesen vannak tisztában azzal, hogy a véletlenül rossz üzemanyaggal feltankolt autó meghibásodására csak a Casco biztosítás nyújt fedezetet.
Egy dühös ausztrál szakács Instagram bejegyzése járta körbe az elmúlt hetekben a magyar sajtót: a séfnek elege van a hamis ételallergiásokból. Patrick Friesen szerint ezzel azok kerülnek nehéz helyzetbe, akik tényleg betegek. Ráadásul a szakemberek szerint az "áldiéta" nemcsak drága, de még veszélyes is az egészséges embereknek.
Manapság a mindenmentes ételek korát éljük. Egyre divatosabb, hogy az élelmiszer érzékenységgel nem rendelkező emberek is "mentes" termékeket fogyasztanak. És ezt támasztja alá Patrick Friesen, ausztrál séf posztja is.
A szakács a rendelések láttán eléggé kiborult és az alábbi szöveget írta a képe alá. “Lehetne kérnem, hogy azok, akik allergiára hivatkozva mindenféle extra kéréssel állnak elő, tisztába jöjjenek azzal, hogy mit ehetnek és mit nem? Allergiás a rákra, de az osztriga jöhet? Gluténallergiás, de a glutén csak a kenyérben zavarja? Vegetáriánus, de a csirkeszárnyat megeszi? Találjátok ki végre, mit akartok! Rohadtul megnehezítitek azoknak a dolgát, akik tényleg szigorú diéta szerint kell, hogy éljenek, és szeretnének étteremben enni." - írja a DiningGuide.
KATTINTS! Attól még, hogy gluténmentes nem feltétlen egészségesebb
Mi ezzel a baj?
Amellett, hogy az "áldiétázok" megnehezítik a valódi betegek dolgát, a feleslegesen tartott diéta nemcsak drága, de veszélyes is lehet.
- válaszolta a Pénzcentrumnak Bartha Kinga, dietetikus, okleveles táplálkozástudományi szakember.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Tehát hiába egyre népszerűbb a mindenmentes táplálkozás, de nem ad igazi értéket. A kutatások szerint sokkal inkább kellene odafigyelnünk a só, cukor és zsírok bevitelének mennyiségére, de az adagok mérete is nagyon fontos, a színes, változatos és kiegyensúlyozott étrend mellett.
KATTINTS! 76 ezret bukhatsz évente: sok beteg nem ismeri ezt a kedvezményt
Fontos azzal is tisztában lennünk, hogy az élelmiszeriparban a biztonság a legfontosabb, ha azonban az élelmiszer biztonságról beszélünk, akkor gyakran kerülhetnek az ételekbe mesterségesnek hangzó, vagy E-számokkal jelölt adalékanyagok, amelyek igazából sokszor természetesek és az emberi szervezetre egyáltalán nem veszélyesek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








