A repülés jövőjét alapjaiban formálhatja át a hidrogénmeghajtás: tisztább működést ígér, ugyanakkor komoly mérnöki és infrastrukturális kihívásokat is felvet.
Jó eséllyel senki nem kap majd kártérítést azok közül az utasok közül, akik kedden a Liszt Ferenc repülőtéren ragadtak - írja az Index.
Ha ugyanis a repülő a légitársaság hibája miatt késik, akkor a légitársaság fizet kártérítést az utasnak. De most a repülőtér hibájából késtek a gépek, ilyenkor a reptérnek kellene fizetnie. Csakhogy a kártérítési rendszer kizárólag a légitársaságokat szankcionálja. A reptereket és a légiirányítást semmi nem kötelezi kártérítésre.
A WizzAirnek például hat gépe indult kedden reggel késéssel, ez meghatározza az egész napot. Mindegyik gép csak jóval éjfél után végez, ez a mai napon nagyjából tízezer utast érint.
2012-ben már volt egy hasonló eset, akkor az irányítótorony alatt lévő hővezeték tört el, emiatt ragadtak utasok Ferihegyen. A Budapest Airport akkor vis majorra hivatkozva nem fizetett kártérítést, ráadásul akkor közölte is, hogy az utasok a légitársasággal és nem a reptérrel állnak szerződéses viszonyban.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








