Több mint 650 ezer segédmotoros kerékpárból továbbra is kevesebb mint 300 ezer rendelkezik érvényes kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással
A magyar pénzpiac egyik vezető független pénzügyi tanácsadó szervezeteként ismert GLB Global Life Broker Holding Kft. hazánkban tavaly megduplázta, Oroszországban pedig megötszörözte forgalmát.
A 2004-ben alakult - ma már száz százalékban magyar tulajdonú- GLB Holding az egyik legnagyobb személybiztosítási alkuszként van jelen a hazai piacon. A biztosítási alkuszok között a TOP 10-ben szerepel: ebben az összehasonlításban kizárólag a többes alkuszok előzik meg. Magyarországon a cég tavalyi árbevétele 1,17 milliárd forintot tett ki, az idén pedig - bár árbevétele csökkent - háromezer új ügyféllel növekedett.
A cég négy évvel ezelőtt lépett be az orosz piacra is, amely bár méreteiből adódóan óriási kihívást jelentett számára, mégis mind a mai napig kiemelkedő sikereket könyvelhet el. A kontinensnyi országban a GLB Holding az egyetlen magyar brókercég, amely képes volt talpon maradni, és ráadásul 2007-ről 2008-ra egyedülálló módon megötszörözni forgalmát.
Folyamatosan bővülő ügyfélkörnek Magyarországon és Oroszországban is olyan pénzügyi termékeket kínálnak, amelyeknél nagy hangsúlyt fektetnek a befektetési alapokon elért hozamok által kínált megtakarítási lehetőségekre. Termékkínálatukban forint és euró alapú nyugdíj kiegészítés célú kötvények, hitel- személy- és vagyonbiztosítási konstrukciók is szerepelnek. A GLB bevételének majd' 100 százalékát a személybiztosítások teszik ki, és legfőbb - de nem egyedüli - partnere az ALICO csoporthoz tartozó AHICO Biztosító Zrt.
A Holding közel ötszáz munkatársa segítségével az ország egész területén kínál pénzügyi megoldásokat, tevékenységüket 2010 tavaszán kiterjesztik Szlovákiára, majd a jövőben lépésről lépésre a többi szomszédos országra is.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


